Time management v sociálních službách - Základy řízení práce v čase
Kurz uvede účastníky do pojetí řízení své práce v čase v rámci sociálních služeb jako nástroje ke zvýšení kvality a efektivity své pomáhající práce, a tedy i dosahování cílů poskytování sociální služby. Téma bude zasazeno do kontextu různých typů sociálních služeb a různých oblastí podpory klientů sociálních služeb. Kurz pomůže všem pracovníkům uvědomit si význam řízení práce v čase, vhodně postupovat při stanovování cílů, plánu, priorit, a také pracovat se stresem. Pozornost bude věnovaná technikám pomáhajícím řídit práci v čase, sebepoznání pracovníků a propojení typu člověka, motivace a osobního života k efektivnímu výkonu práce v sociální oblasti. Cílem je předat účastníkům poznatky jak řídit v čase svoji práci, jak zohlednit vlastní osobnost a konkrétní techniky a postupy pro praxi použitelné v sociálních službách.