Vztek při práci s klientem aneb Zvládání agrese klientů i vlastní

Datum konání:
10.03.2021
Lektor:
Bc. et Mgr. Veronika Valentová
Akreditace:
A2020/0482-SP/PC/VP
Místo konání:
Webinář
Počet hodin:
8
Cena:
890 Kč / 1290 Kč (člen APSS ČR / nečlen)


ŠKOLENÍ PROBÍHÁ ON-LINE!

Ke školení bude třeba počítač (stolní nebo notebook), který má:
  • funkční mikrofon 
  • funkční sluchátka (sluchátka jsou lepší než reproduktory, protože nevytváří zvukovou vazbu a ozvěnu mezi mikrofonem a sluchátky, nerušíte tak ostatní) 
  • funkční webkameru
  • kvalitní internetové připojení
Kurz si klade za cíl seznámit jeho frekventanty s problematikou vzteku a agresivního chování tak, aby po jeho absolvování nejen uměli rozpoznat a adekvátně reagovat na agresivní chování klientů, ale aby si také byli vědomi projevů vlastního vzteku a uměli s ním konstruktivně zacházet. 
V první části kurzu se účastníci seznámí s příčinami, jednotlivými druhy a fázemi agresivního chování. Budou vedeni k tomu, aby vztek a hněv chápali jako přirozené lidské emoce, se kterými je ale dobré naučit se zacházet adekvátně situaci. 
V navazující praktické části se účastníci pomocí modelování rozhovorů naučí, jak dobře komunikovat s klientem, který se chová agresivně.  
Během celého kurzu bude dostatečný prostor pro reflexi vlastního vzteku a agrese.  Účastníci si zmapují, které situace v nich vyvolávají zlost a vztek, naučí se, jak s vlastními negativními pocity pracovat a jak provádět účinnou psychohygienu.
 

Na kurz se již nelze přihlásit.
    Pozvánka