Lektoři
Ing. Bc. Jan Sembdner

Ing. Bc. Jan Sembdner – absolvent oboru Veřejná správa. Od roku 2003 působil v několika zařízeních sociálních služeb typu ÚSP, jako ekonomický ředitel a vedoucí úseku sociální péče.
- Jeden rok působil jako výkonný ředitel APSS ČR v Táboře.
- Dvacet let na pozici ředitele příspěvkových organizací a komerčních subjektů poskytujících pečovatelskou, odlehčovací službu, službu domova pro seniory a DZR.
- Nyní působí jako vedoucí zdravotnických středisek ZZMS, příspěvkové organizace Ministerstva spravedlnosti ČR.
- Spolupracuje s praktickými lékaři a specialisty v záležitostech účtování a vykazování zdravotní, lékařské péče zdravotním pojišťovnám.
- Současně působí jako konzultant a lektor procesů tvorby a zavádění standardů kvality v sociálních službách a jako lektor, auditor a konzultant odbornosti 913 v sociálních službách a přednášející agendy přechodu na tzv. sociálnězdravotní pomezí.
- Má rozsáhlé zkušenosti s ekonomikou, řízením, vedením a managementem sociálních služeb. Je spoluautorem dvou manuálů tvorby a zavádění standardů kvality a softwaru pro tvorbu standardů kvality (SQ Win).
- Je spoluautorem knihy Sociální služby v ČR v teorii a praxi, Portál 2011. Působil 16 let jako předseda dozorčí rady městského zdravotnického zařízení.
V současné době nabízíme následující semináře s tímto lektorem:
Standardy kvality sociálních služeb
ŠKOLENÍ PROBÍHÁ ON-LINE!
Je nezbytné stažení aplikace Microsoft Teams a počítač (stolní nebo notebook), který má:
- funkční mikrofon
- funkční reproduktory
- funkční webkameru
- kvalitní internetové připojení
Cílem kurzu je poskytnout posluchačům aktuální vzdělávací obsah jako součást celoživotního vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách dle požadavku Zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách a provést je standardy kvality sociálních služeb. Seznámit je s aktuální právní úpravou, s obsahem, se zásadami řádného vedení povinné dokumentace poskytovatele sociálních služeb a poskytnout jim možnosti přímé konzultace jejich stávajících zpracovaných dokumentů formou skupinové práce.