Lektoři
Mgr. Ing. Jiřina Řezanková MBA

V oblasti sociálních služeb se pohybuji více než 15 let. Vystudovala jsem kromě Sociální politiky a sociální práce i obor Řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích na Karlově univerzitě pod vedením Doc. Ivy Holmerové. Své vzdělání jsem později rozšířila o studium managementu a leadershipu v rámci MBA programu. Mou specializací je řízení pobytových služeb, nastavování procesů a metodik péče, poradenství v oblasti vzniku nových služeb a komunikace s klíčovými aktéry – od zřizovatelů a investorů až po klienty a jejich rodiny. V posledních letech se věnuji také lektorské činnosti v oblasti marketingu sociálních služeb. Od roku 2012 vedu soukromý domov pro seniory; spolupracuji na koncepci dostupného bydlení a podílím se na rozvoji projektů seniorského bydlení v několika krajích ČR. Jako lektorka čerpám z každodenní praxe, ale vždy s úctou k těm, kdo pracují „v první linii.“ Aktuálně vedu v IVA kurzy zaměřené na marketing v sociálních službách a virtuální realitu. Více na LinkedIn www.linkedin.com/in/jiřina-řezanková
V současné době nabízíme následující semináře s tímto lektorem:
Marketing poskytovatele sociální služby
ŠKOLENÍ PROBÍHÁ ON-LINE! Je nezbytné stažení aplikace Microsoft Teams.
Počítač (stolní nebo notebook), který má:
- funkční mikrofon
- funkční sluchátka nebo reproduktory
- funkční webkameru
- kvalitní internetové připojení
Doba, kdy nebyla marketingu v sociálních službách věnována valná pozornost a propagace organizace a nabízených služeb byla považována za vedlejší aktivitu, dávno skončila. Do možností prezentace jednotlivých sociálních služeb naopak přichází řada sofistikovaných nástrojů a metod, které mají zacílit nejen na potenciální či stávající klienty a získat jejich pozornost, ale také utvářet pozitivní obraz organizace ve společnosti a přilákat pozornost široké veřejnosti nejen k poskytované sociální službě, ale i k jejím idejím, vizím, cílům a myšlenkám. Přispívá k tomu především zvyšující se počet pobytových soukromých poskytovatelů sociálních služeb, rostoucí vliv a postavení privátních neziskových i církevních organizací včetně jejich profesionalizace a podnikavosti. Roste význam segmentace, přičemž jejím důležitým kritériem se stávají individuální potřeby a očekávání klientů obzvláště u zpoplatněných sociálních služeb. Kurz je zaměřen na rozšíření znalostí v oblasti marketingu a marketingové komunikace v sociální službě. I zde poskytovatelé utvářejí systematickou nabídku, plánují a realizují koncepce, tvoří ceny, propagují své myšlenky a služby s cílem dosáhnout jejich směny, a to často za peníze.
Marketing poskytovatele sociální služby
Doba, kdy nebyla marketingu v sociálních službách věnována valná pozornost a propagace organizace a nabízených služeb byla považována za vedlejší aktivitu, dávno skončila. Do možností prezentace jednotlivých sociálních služeb naopak přichází řada sofistikovaných nástrojů a metod, které mají zacílit nejen na potenciální či stávající klienty a získat jejich pozornost, ale také utvářet pozitivní obraz organizace ve společnosti a přilákat pozornost široké veřejnosti nejen k poskytované sociální službě, ale i k jejím idejím, vizím, cílům a myšlenkám. Přispívá k tomu především zvyšující se počet pobytových soukromých poskytovatelů sociálních služeb, rostoucí vliv a postavení privátních neziskových i církevních organizací včetně jejich profesionalizace a podnikavosti. Roste význam segmentace, přičemž jejím důležitým kritériem se stávají individuální potřeby a očekávání klientů obzvláště u zpoplatněných sociálních služeb. Kurz je zaměřen na rozšíření znalostí v oblasti marketingu a marketingové komunikace v sociální službě. I zde poskytovatelé utvářejí systematickou nabídku, plánují a realizují koncepce, tvoří ceny, propagují své myšlenky a služby s cílem dosáhnout jejich směny, a to často za peníze.