Lektoři
Mgr. Ing. Jiřina Řezanková MBA

V oblasti sociálních služeb se pohybuji více než 15 let. Vystudovala jsem kromě Sociální politiky a sociální práce i obor Řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích na Karlově univerzitě pod vedením Doc. Ivy Holmerové. Své vzdělání jsem později rozšířila o studium managementu a leadershipu v rámci MBA programu. Mou specializací je řízení pobytových služeb, nastavování procesů a metodik péče, poradenství v oblasti vzniku nových služeb a komunikace s klíčovými aktéry – od zřizovatelů a investorů až po klienty a jejich rodiny. V posledních letech se věnuji také lektorské činnosti v oblasti marketingu sociálních služeb. Od roku 2012 vedu soukromý domov pro seniory; spolupracuji na koncepci dostupného bydlení a podílím se na rozvoji projektů seniorského bydlení v několika krajích ČR. Jako lektorka čerpám z každodenní praxe, ale vždy s úctou k těm, kdo pracují „v první linii.“ Aktuálně vedu v IVA kurzy zaměřené na marketing v sociálních službách a virtuální realitu. Více na LinkedIn www.linkedin.com/in/jiřina-řezanková
V současné době nabízíme následující semináře s tímto lektorem:
Marketing poskytovatele sociální služby
ŠKOLENÍ PROBÍHÁ ON-LINE!
Je nezbytné stažení aplikace Microsoft Teams a počítač (stolní nebo notebook), který má:
- funkční mikrofon
- funkční sluchátka nebo reproduktory
- funkční webkameru
- kvalitní internetové připojení
____________________________________________________________________________________________________________________________
- Definice základního pojmosloví: Marketing, jeho prvky, budování značky a dobrého jména sociální služby, sociální marketing, společenské aktivity motivované převážně v morální a etické rovině, hodnoty či předsudky jednotlivců a společnosti.
- Nové strategie marketingu: Marketingový mix 4P zaměřený na produkt, cenu, místo a propagaci, inovativní strategie 4C zaměřené na pohled a očekávání klienta a až poté na potřeby a pohled poskytovatele.
- Public relations: PR nejen vztah s veřejností, nástroj prosazování myšlenek, názorů, postojů, hodnot a realizaci veřejně prospěšných aktivit.
- Fundraising: Získávání finančních i nefinančních zdrojů do organizace, spolupráce s dalšími institucemi, podpora dobročinnosti, dárcovství a sponzoring.
- Lobby: Transparentní získávání pozornosti pro poskytovatele a jeho služby jako tradiční nástroj propagace organizace, profesionální lobby jako prospěšný nástroj.
- Dobrovolnictví: Dobrovolnictví jako inovativní nástroj marketingu sociální služby, prostřednictvím kterého lze šířit myšlenky, vize a cíle společnosti mezi veřejnost.
- Marketing v on-line prostředí: Možnosti propagace sociální služby pomocí internetu, a to nejen webové stránky, ale i sociální sítě, spoty, apod.
Marketing poskytovatele sociální služby
- Definice základního pojmosloví: Marketing, jeho prvky, budování značky a dobrého jména sociální služby, sociální marketing, společenské aktivity motivované převážně v morální a etické rovině, hodnoty či předsudky jednotlivců a společnosti.
- Nové strategie marketingu: Marketingový mix 4P zaměřený na produkt, cenu, místo a propagaci, inovativní strategie 4C zaměřené na pohled a očekávání klienta a až poté na potřeby a pohled poskytovatele.
- Public relations: PR nejen vztah s veřejností, nástroj prosazování myšlenek, názorů, postojů, hodnot a realizaci veřejně prospěšných aktivit.
- Fundraising: Získávání finančních i nefinančních zdrojů do organizace, spolupráce s dalšími institucemi, podpora dobročinnosti, dárcovství a sponzoring.
- Lobby: Transparentní získávání pozornosti pro poskytovatele a jeho služby jako tradiční nástroj propagace organizace, profesionální lobby jako prospěšný nástroj.
- Dobrovolnictví: Dobrovolnictví jako inovativní nástroj marketingu sociální služby, prostřednictvím kterého lze šířit myšlenky, vize a cíle společnosti mezi veřejnost.
- Marketing v on-line prostředí: Možnosti propagace sociální služby pomocí internetu, a to nejen webové stránky, ale i sociální sítě, spoty, apod.
Virtuální realita - demence
- Teoretický vhled do problematiky syndromu demence: s ohledem na aktuální informace v České republice, Evropské unii i ve světě a demence z pohledu dotčené osoby.
- Jak demence ovlivňuje mozek a osobnost člověka: prostřednictvím instruktážního filmu se zaměříme na jednotlivá postižení mozku způsobující syndrom demence a mající dopad na různé změny osobnosti a chování.
- Virtuální realita: virtuální realita jako speciální pomůcka zajistí účastníkům prožitek demence, ztrátu některých schopností, dovedností, dezorientaci. Součástí je diskuse nad osobními prožitky, přínosy pro pečující a další vznikající otázky.
- Individuální plán podpory osoby s demencí: podpora osoby s demencí prostřednictvím individuálního plánu podpory, pomoci a péče a vhled do potřeb člověka s demencí na základě vlastního prožitku.
- Odkaz osobního prožitku pro praxi: rekapitulace a doporučení vedoucí k podpoře spolupráce mezi pečovateli v ústavní péči i v domácím prostředí směřující k jistotě a bezpečí osoby s demencí i samotných pečovatelů.